Ogłoszenie numer 139441 - specjalista do spraw obsługi organizacyjnej w Wydziale Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
Komendant Miejski Policji w Łodzi
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko do spraw:
specjalista do spraw obsługi organizacyjnej w Wydziale Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 1 etat
Status: nabór w toku
Miejsce pracy: Łódź ul. Sienkiewicza 28/30
Ważne do: 8 lipca 2024 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: 4731,37 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- uaktualnia stronę internetową oraz Biuletyn Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
- opracowuje materiały dotyczące informacji publicznej,
- przygotowuje pod kątem technicznym i organizacyjnym narady służbowe oraz uroczystości z udziałem kierownictwa Komendy Miejskiej Policji w Łodzi, a także przedsięwzięcia objęte patronatem Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi,
- współpracuje z Wydziałem Komunikacji Społecznej oraz Zespołem Prasowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, a także z Zespołem Prasowo - Informacyjnym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
- tworzy sprawozdania z działalności Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
- przygotowuje odpowiedzi na interpelacje poselskie, zapytania Rzecznika Praw Dziecka oraz Rzecznika Praw Obywatelskich.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej lub w pracy biurowej
- Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
- Kreatywność,
- Terminowość,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
- Rzetelność.
Co oferujemy
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
praca administracyjno - biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, stanowisko pracy zlokalizowane jest na trzecim piętrze - brak windy.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj
do 8 lipca 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 139441"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 841 16 25
- Dokumenty należy złożyć do: 08.07.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Pliki do pobrania
-
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej
Data publikacji 27.06.2024 08:00(pdf 177.48 KB)