Ogłoszenia na wolne stanowiska w służbie cywilnej

Ogłoszenie numer 139441 - specjalista do spraw obsługi organizacyjnej w Wydziale Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi

Komendant Miejski Policji w Łodzi

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko do spraw:

 specjalista do spraw obsługi organizacyjnej w Wydziale Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi

Liczba stanowisk pracy: 1

Wymiar etatu: 1 etat

Status: nabór w toku

Miejsce pracy: Łódź ul. Sienkiewicza 28/30

Ważne do: 8 lipca 2024 r.

Wynagrodzenie zasadnicze: 4731,37 zł brutto

 

Czym będziesz się zajmować
 
Osoba na tym stanowisku:
  • uaktualnia stronę internetową oraz Biuletyn Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
  • opracowuje materiały dotyczące informacji publicznej,
  • przygotowuje pod kątem technicznym i organizacyjnym narady służbowe oraz uroczystości z udziałem kierownictwa Komendy Miejskiej Policji w Łodzi, a także przedsięwzięcia objęte patronatem Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi,
  • współpracuje z Wydziałem Komunikacji Społecznej oraz Zespołem Prasowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, a także z Zespołem Prasowo - Informacyjnym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
  • tworzy sprawozdania z działalności Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
  • przygotowuje odpowiedzi na interpelacje poselskie, zapytania Rzecznika Praw Dziecka oraz Rzecznika Praw Obywatelskich.
Kogo poszukujemy
 
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej lub w pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
  • Kreatywność,
  • Terminowość,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
  • Rzetelność.
Co oferujemy
 
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
 
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
 

praca administracyjno - biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, stanowisko pracy zlokalizowane jest na trzecim piętrze - brak windy.

Dodatkowe informacje
 
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
 

Aplikuj

do 8 lipca 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 139441"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 841 16 25
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.07.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Metryczka

Data publikacji : 27.06.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
Osoba udostępniająca informację:
Małgorzata Kulig
do góry