Specjalista do spraw: ewidencyjno - organizacyjnych i archiwizacji w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łodzi 139420
Komenda Miejska Policji w Łodzi
90-114 Łódź ul. Sienkiewicza 28/30
poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: specjalista do spraw: ewidencyjno - organizacyjnych i archiwizacji w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
Liczba stanowisk 1
Wymiar etatu 1
Status nabór w toku
Miejsce pracy Łódź ulica Sienkiewicza 28/30
Ważne do 8 lipca 2024 roku
Wynagrodzenie zasadnicze 4731,37 zł brutto
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- prowadzi i aktualizuje zestawienia danych liczbowych obrazujące stan etatowy Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
- prowadzi postępowania administracyjne w sprawach ze stosunku służbowego funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
- prowadzi i aktualizuje wojenną obsadę etatową Komendy Miejskiej Policji w Łodzi i jednostek podległych oraz kompletuje i na bieżąco prowadzi teczki wojennej obsady kadrowej,
- prowadzi obsługę Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w zakresie zamawiania, przydzielania, rejestrowania i rozliczania pieczęci i stempli,
- prowadzi ewidencję pracowników przechodzących do innych jednostek po przejściu resortu na strukturę wojenną,
- wprowadza do systemu SWOP dane mobilizacyjne i organizacyjno - etatowe związane z zarządzaniem etatowością,
- prowadzi ewidencję sprzętu kwaterunkowego, sportowo - szkoleniowego, techniki biurowej, łączności i informatyki, p.poż. znajdującego się na stanie wydziału,
- archiwizuje dokumentację.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej lub w pracy biurowej
- Znajomość przepisów ustawy o Policji i przepisów wykonawczych,
- Znajomość przepisów ustawy o obronie ojczyzny,
- Znajomość przepisów rozporządzenia o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy Policji,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy,
- Umiejętność argumentowania,
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność analizowania,
- Samodzielność,
- Terminowość,
- Odpowiedzialność,
- Umiejętność dzielenia się wiedzą i informacjami,
- Umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym w stopniu umożliwiającym sporządzanie dokumentacji w pakiecie Office.
- Co oferujemy
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
- praca administracyjno - biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze - brak windy.
Warunki pracy
- praca administracyjno - biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze - brak windy.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj do 8 lipca 2024
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 139420"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ulica Sienkiewicza 28/30 90 - 114 Łódź
Dokumenty należy złożyć do: 08.07.2024
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 841 16 25
Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30 tel. 47 841 16 - 25
- Kontakt do inspektora ochrony danych: e - mail:iod@lodz.ld.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: dane uzyskane dla potrzeb procesu rekrutacji nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem sytuacji, gdy dla potrzeb zawarcia umowy o pracę konieczne będzie poddanie się przez wyłonionego kandydata/kandydatkę wstępnym badaniom lekarskim; w takim przypadku dane zostaną przekazane do placówki medycyny pracy.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń
- Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB
Pliki do pobrania
-
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB
Data publikacji 26.06.2024 11:00(pdf 177.48 KB)Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB